چگونه سئو سایت را به بهترین حد خود برسانیم
نوشته شده توسط : مونا احمدی

 

 
 

طراحی سایت بر دو اساس بنیادی بنا شده است: خلاقیت و تقلید.

اکثر طراحان سایت مشتاق به در اختیار داشتن و استفاده از به روزترین روش های طراحی و بهینه سازی سایت هستند تا هنگامی که این روش ها همگانی باشند. برخی مواقع این خلاقیت جای خود را به تعصب بدون مورد می دهد. ولی سفارش می شود که با نگاهی بزرگ و گسترده از تقلید تعصب گرانه به روش های تازه به این کسب و کار نگاه کنید. در این نوشته در باره روش های سئو نکاتی را مطرح می نماییم.

روش های سئو

1 . استفاده از محتوا برای سئو سایت

2 .  آپدیت سایت

3 . عکس های سایت

4 . گجت های پوشیدنی سایت

5 . فعالیت های اثرگذار در سایت

6 . انیمیشن های یکتا و درجه یک برای سئو

هوش مصنوعی برای سئو سایت

” پادشاه طراحی سایت، محتوای آن است.”

همینطور، محتوا اصلی ترین و با اهمیت ترین سویه در طراحی سایت می باشد. در این باره بایست این مورد را نیز لحاظ کنیم که بازدیدکنندگان شما احتمال دارد با دستگاه های گوناگون نظیر تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ از طراحی سایت شما بهره بگیرند ، پس بایست فعالیت های شما با همه دستگاه ها هماهنگ باشد و کاربر را راضی نگه دارد.

در این باره علم هوش مصنوعی روش های گوناگونی به منظور خودکار کردن خیلی از زمینه های طراحی سایت ارائه کرده که استفاده از آن ها به منظور بهینه سازی و سئو سایت دارای اهمیت است.

گوناگونی در تنوع بروزرسانی های سایت

نکته مهم بعدی در موضوع ایجاد محتوا و سئو سایت تنوع و آپدیت های محتوا می باشد که در طراحی سایت تان عرضه می کنید. در عین توجه به تنوع محتوا که به اشکال و خلاقیت های مختلفی نظیر فیلم، تصویر و انیمیشن عرضه می شود از قاعده ” کاربر پسند بودن ناوبری طراحی سایت ” غفلت ننمایید.

عکس های درجه یک در طراحی سایت

در سابق به کارگیری از عکس های موجود و آماده خیلی شایع بود ولی در حال حاضر استفاده از دست نویس ها، دل نوشته ها و طراحی ها و نقاشی های فردی و یکتا اثرگذارتر و با کلاس تر می باشد. با مراعات کردن این روش، شما می توانید با ارتباط دادن برند تجاری تان با این طرح ها و تصاویر درجه یک در بازار رقابتی خیلی موفق تر ظاهر شوید.

امکانات و گجت های پوشیدنی سایت

توصیه می کینم، که موقع طراحی سایت تان پاسخگو بودن آن در دستگاه های های پوشیدنی و گجت ها را در درجه اهمیت بالایی قرار بدهید. با در نظر داشتن اینکه به کارگیری از این دستگاه ها در حال فزونی است پس برای رسیدن به خواسته کسب و کارتان سفارش می شود هماهنگی و سازگاری با این دستگاه های ورودی ها را در همه قدم های طراحی سایت و سئو سایت تان لحاظ کنید.




:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: